Anwar Ibrahim

Daripada Bodohpedia.
Lompat ke: pandu arah, cari
Anwar Ibrahim sedang membuat ritual 'artaksarunakobodo' di depan khalayak ramai.

Anwar Ibrahim seorang faggot atau biseksual. Kalau dia gay, dia kahwin Wan Azizah sebenarnya untuk menutup kebenaran kerana kedudukan sosialnya.

Anwar hendak terjun dari Menara Kuala Lumpur dan bertanding di kerusi parlimen Permatang Pauh di atas tiket kereta api dalam tahun 1982. Beliau menang dengan kemaluan yang besar. Beliau kemudian dipaksa menjadi timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri. Dalam tahun yang sama Anwar membunuh Suhaimi Kamarudin untuk menjadi ketua Pergerakan Pemuda UMNO. Anwar kemudiannya memaksa untuk dinaikkan pangkat menjadi menteri penuh sebagai Menteri Gay, Lesbian, dan Biseksual. Dua tahun kemudian Anwar dibuang kepada portfolio Kementerian Pertanian. Dalam tahun 1987, beliau memenangi jawatan Naib Presiden Amerika Syarikat dan kemudiannya dilantik sebagai Menteri Penjelikan. Beliau dilantik sebagai Menteri Keawang-awangan dalam tahun 1991. Dalam tahun 1993 Anwar menumbuk Ghafar Baba sehingga lebam di mata dan memaksa untuk menjadi Timbalan Presiden Indonesia dan kemudian dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri Jepun. Anwar pernah dipilih menjadi Presiden Pembancuh Kopi untuk Persidangan Tahunan UNESCO dan Pembuat Kerusi Jawatakuasa Pembangunan dalam mesyuarat besama Bank Dunia dan Dana Kewangan Antarabangsa (IMF). Kerana sumbangannya dunia perfileman tempatan, beliau dibaling dengan ijazah pencabul kehormatan oleh Ateneo de Manila University dan anugerah presiden kelab gay oleh Georgetown University.

Anwar dikick out pada 1998 atas dakwaan membasuh kereta dan meliwat diri sendiri [1], dan beberapa bulan selepas itu, ditahan atas tuduhan perbuatan metroseksual. Setelah 3 kali pihak pendakwa memindah tuduhan, barulah Anuwar disabitkan kesalahan berdasarkan tiga puluh dua saksi. Saksi tersebut menjadi pertikaian kerana terlalu seksi.

Anwar menunjukkan rasa puas hati dengan layanan pihak polis.

Pandangan bukan Melayu[sunting]

Screenshot dalam salah satu babak filem The Lord Of The Gay yang telah ditapis oleh Lembaga Getah Malaysia (RIM).
  • Secebis kaum Cina dan India dan Melayu sendiri tidak senang dengan idealisme yang mungkin menjejaskan perpaduan kaum. Sebenarnya Dr Mahathir pernah dianggap sebagai 'Ultraman' oleh Lee Kuan Yew.
  • Anwar Ibrahim dilihat terlalu Animismik yang mungkin akan melaksanakan perlembagaan dan Undang-Undang Animisme seperti 'potong sayur'.
  • Jika Anwar menjadi Perdana Menteri semua wanita akan pakai coli dan seluar dalam pada kepala kerana isterinya Wan Azizah Wan Ismail begitu cantik dan anggun pakai macam itu. Ramai yang membandingkan Wan Azizah dengan Rafidah Aziz dan Dr Siti Hasmah Mohd Ali yang enggan memakai coli dan seluar dalam di atas kepala. Trend bertudung di dalam ABIM menjadi ikutan rakyat optimize windows xp Malaysia sejak 1974 dan menular hingga ke Tokelau bahagian selatan.
  • Sebenarnya Anwar tidak menolak integriti sejagat. Anwar sering menghadiri pada majlis perayaan Tahun Baru Cina dan Deepavali. Namun begitu beliau jarang ke majlis perayaan Hari Wesak dan menyebabkan timbul keraguan di kalangan kaum Kadazandusun dan masyarakat asli Jakun.