Buah dada

Daripada Bodohpedia.
Lompat ke: pandu arah, cari

Payudara (juga dikenali sebagai Tetek, Maru dalam bahasa India) ialah bahagian pada badan perempuan yang lembut. Sangat digemari oleh kaum lelaki. Namun bukan hanya perempuan yang mempunyai payudara, lelaki turut mempunyai payudara. Cuma bezanya payudara lelaki tidak lembut.

Payudara perempuan ada yang besar dan ada yang kecil. Mereka yang mempunyai payudara yang besar adalah lebih seksi dan mengiurkan. Mereka yang sebaliknya digelar papan atau tepos. Kesian pada mereka.Tetapi terdapat pelbagai cara untuk mendapat payudara yang sangat besar sehingga memerlukan lebih 2 orang untuk mengisapnya.

Fungsi payudara[sunting]

Fungsi utama payudara ialah untuk melemahkan iman kaum lelaki. Perempuan suka menayangkan payudara mereka dan menunjuk-nunjuk antara satu sama lain.Payudara juga digunakan sebagai bahan semasa melakukan sex.

Selain sebagai senjata, payudara turut berfungsi untuk menyusukan anak. Ini termasuklah anak kandung, anak kucing, anak jantan dan sebagainya.

    Rencane ni sikit jer.Penulisnye pemalas, Korang boleh tolong Bodohpedia tambah tambah apa yang patut.