Hafiz Azwany Taher

Daripada Bodohpedia.
Lompat ke: pandu arah, cari

Hafiz Azwany Taher (18 April 1983) adalah seorang Penolong Pegawai Perubatan U29 di Kementerian Kesihatan Malaysia yang berbangsa Melayu dan berwarganegara Malaysia . Beliau telah belajar di Kolej Pembantu Perubatan di Seremban pada tahun 2004 . Beliau pada masa kini menetap di Telok Mas yang berada di Negeri Melaka yang juga telah dipandang sebagai Pengasas Utama Persekutuan/Peminat Gusti Malaysia yang terhormat pada abad ke-21 pada tahun 2010 bersamaan 14 Mac . Beliau mengemukakan teori kerelatifan dan membuat banyak sumbangan utama kepada perkembangan Gusti Professional di halaman PGM pada setiap masa . Selain itu, beliau juga telah mengadakan berberapa buah pertemuan diantara para peminat gusti dari berberapa negeri di Malaysia dan diantaranya ialah di negeri Johor ( AEON Jusco Tebrau ) Selangor ( PWTC, KL Central, 1Utama ) dan juga Melaka ( Tesco ) . Sebagai peminat gusti juga, beliau juga telah banyak berkoban masa, wang dan tenaga untuk merealisasikan impian para peminat gusti di Malaysia dengan bantuan sahabat-sahabat beliau yang lain . Selain itu, beliau juga telah berhempas pulas membeli berberapa replika tali pinggang-tali pinggang kejuaraan yang berjenama WWE yaitu salah sebuah syarikat gusti yang terkenal di seluruh pelosok dunia . Di mata halaman PGM pula , beliau lebih dikenali sebagai Encik PGM atau Mr.PGM oleh para peminat gusti di Malaysia . Beliau juga telah menemukan sebuah fenomena dimana para peminat gusti di Malaysia akan saling kenal-mengenali antara satu sama lain dan dianggap sebagai adik-beradik pula jika mereka aktif didalam halaman PGM dan kadang-kadang itu PGM adalah sebahagian daripada keluarga mereka bagi sesetengah pihak . Dianggarkan pula pada bulan Ogos tahun 2011, beliau akan mengadakan sebuah acara yang akan dibuat secara besar-besaran di Stadium Nasional Bukit Jalil .